Oszczędnicka opinia o NJU Mobile

1012_min

Kilka miesięcy temu pisałam, że w końcu dojrzałam do decyzji zmiany operatora (wybrałam go za radą Czytelników! :)). W związku z tym, co jakiś czas dostaję od Was zapytania, jaka jest moja opinia o NJU Mobile.  Początkowo miałam obawy związane z brakiem fizycznej placówki, do której mogłabym się zgłosić w razie problemów, ale ostatecznie odłożyłam ten argument na bok. Jednak nie wszystko poszło po mojej myśli, bo tak zachachmęciłam z okresem wypowiedzenia u mojego starego operatora, że  zamiast szybkiej akcji przeniesienia musiałam czekać znacznie dłużej. Ale jestem już 3 miesiąc w NJU Mobile i mogę z ręką na sercu przyznać, że jestem BARDZO zadowolona.

Dlaczego jestem taka zadowolona?

Po pierwsze poprawił mi się (znacząco!) zasięg. W moim rodzinnym domu wcześniej mogłam rozmawiać tylko przy oknie. W przeciwnym razie sygnał był bardzo słaby i połączenie często się rwało. A moi Rodzice nie mieszkają na wsi, czy na jakichś miejskich obrzeżach… Z powodu słabego zasięgu (u wszystkich wcześniejszych operatorów) Rodzice nie zdecydowali się na zlikwidowanie telefonu stacjonarnego. Jednak teraz, gdy skończą się im umowy telekomunikacyjne też przejdą do NJU i zaoszczędzą na abonamencie telefonicznym :).

Oczywiście koszty rachunków spadły o 50% i mam dużo lepszą ofertę internetową niż u poprzedniego operatora!

Żebyście nie musieli szukać, podrzucam Wam aktualną ofertę NJU. Ja mam pakiet wszystko komórkowe, ale zazwyczaj dopłacam jeszcze parę złotych za połączenia z telefonami stacjonarnymi. Rozmawiam bez żadnych ograniczeń, wysyłam smsy i buszuję w sieci :). Nie mogę się nadziwić, że tak długo zwlekałam z przejściem do tego operatora…

NJU

 

Na razie jestem zadowolona ze wszystkiego i mam nadzieję, że się to nie zmieni. Jeśli też chcecie przejść do NJU Mobile wystarczy, że przejdziecie na stronę operatora (TUTAJ) i będziecie postępować zgodnie ze wskazówkami :). Możecie poprosić o nowy numer lub przenieść swój stary. Wystarczy złożyć dyspozycję na stronie i już niczym nie musicie się przejmować, bo resztą zajmie się zespół NJU. To znaczy, jeszcze musicie czekać na wizytę kuriera, żeby podpisać dokumenty, ale nie musicie się już martwić kontaktami z obecnym/byłym operatorem.

.
Dzisiaj mam „opiniowy” dzień 🙂 Oprócz pytań o NJU Mobile dostaję również sporo zapytań o konta i inne produkty finansowe, które polecam.
Dlatego stworzyłam osobną stronę >>POLECAM<<, do której link będzie zawsze w zakładce >>ZACZNIJ TUTAJ<<. Niebawem znajdziecie tam wszystkie „instrumenty finansowe”, które uważam za godne polecenia (i z których sama korzystam). Mam nadzieję, że Wam się przyda w podejmowaniu decyzji o swoich finansach :).

 

Z jakich operatorów korzystacie? Jesteście zadowoleni, czy szukacie zmiany? A może macie zgoła inne doświadczenia z NJU Mobile?

 

P.S. Zawarty w tym wpisie link do formularza NJU Mobile, to link afiliacyjny. Oznacza to, że jeśli klikając na niego, założysz rachunek, to ja otrzymam z tego tytułu drobną prowizję. W żaden sposób nie wpływa to na Twoje koszty, ale dla mnie będzie sygnałem, że cenisz moją rekomendację oraz chcesz mi pomóc rozwijać oszczędnicką stronę (za co ślicznie dziękuję :*).

Oszczędnicka

  • Mam telefon w mixie w plusie- połączenia komórkowe nielimitowane i zostaje mi 5 zł na smsy- kwota doładowania 40 zł miesięcznie. Czasem mi tego 5 zł nie starcza. Wolałabym mieć jedno i drugie nielimitowane. muszę poczekać do końca umowy lub aż zostanie ostatnich 7 doładowań.

    • To tutaj za 40 zł miałabyś wszystko nielimitowane plus całkiem niezły internet 🙂

  • Przeszedłem do nju 1 sierpnia. Rachunek mi właściwie nie spadł, dalej mam no limit na rozmowy i sms-y, ale internetu sporo więcej. Wcześniej miałem 250 MB, teraz 13 GB (na razie w promocji, ale po promocji i tak będą to GIGA, a nie MEGA). Przez miesiąc wiele nie mogę powiedzieć oprócz tego, że przeniesienie numeru się udało – co dla mnie było ważne – włączałem odpowiednie usługi i śmigam. Nigdy więcej abonamentu! Po 10 latach w T-Mobile konsultant zamiast wyjaśnić sprawę odsyła mnie do sądu – przenosiłem się do nju na kilka miesięcy przed końcem umowy, a operator straszy mnie karami, tylko nie bardzo potrafi napisać skąd taka, a nie inna jej wysokość. Chociaż ja w umowie mam karę w wysokości „0”.

    • No właśnie to jest też fajne w tym NJU abonamencie, że można zrezygnować niemal w każdej chwili, a nie po 24 miesiącach, jak to teraz jest u wielu operatorów.

      Po 10 latach… nie rozumiem, dlaczego bardziej się zajmują nowymi klientami, zamiast dbać o długoletnich?! 🙁

      • No właśnie… bo właśnie dostałem rachunek na ponad 58 PLN, a miało być 39PLN. Reklamacje już złożyłem… ja to chyba mam pecha do operatorów komórkowych 😉

        • No i wyjaśniło się. Przeprosili i skorygowali. Do zapłaty jest tyle, ile być powinno – 39 PLN 😉

          • Super 🙂 Mam nadzieję, że to ostatnia taka historia 🙂

  • Ja jestem w nju lekko od ponad miesiąca 🙂 Też zachachmęciłam z wypowiedzeniem, skutkiem czego otrzymałam od T-Mobile karę w wysokości 67 zł pod koniec sierpnia 🙁 i niestety to moja wina… Co do nju, w sierpniu przez tydzień byłam za granicą i uwzględniając jakiś sms i odebrane połączenia, rachunek za cały miesiąc wyniósł niecałe 36 zł (a też mam plan Wszystko Komórkowe za 29 zł). Czyli i tak o połowę mniej niż u poprzedniego operatora! Bardzo serdecznie polecam i najchętniej wzięłabym kogoś do tandemu żeby płacić jeszcze taniej, tylko póki co każdy w rodzinie związany jakimiś umowami.

    • Ehh ja na szczęście bez kar, tylko dłużej wyższy abonament płaciłam 🙂 Ale teraz już i u Ciebie rachunki niższe, a to najważniejsze 🙂
      U mnie to samo z tym tandemem… Jak tylko Oszczędnickiemu będzie kończyła się umowa biorę go do pary 😛

  • Cieszę się, że z Nju mobile jesteś zadowolona;) Widzę też, że jak zmieniłam telefon na inny (nowszy model) to nawet internet lepiej śmiga;)

    • Jestem bardzo zadowolona 🙂 A to m.in. dzięki Tobie :*

      Ale widzę/czytam, że wszyscy zadowoleni 🙂 Ciekawe, czy ktoś narzeka na przejście do NJU?! 🙂

      • Też nie spotkałam się z niezadowolonymi:)

  • Marcin

    Hej! Cieszę się, że jesteś zadowolona 🙂 A jeszcze bardziej będziecie jak mąż też do Nju przejdzie i przyłączycie drugi numer do Twojego 🙂 To dopiero będzie oszczędność! 🙂

    • Tak 🙂 Tylko musimy poczekać, aż będzie mógł wypowiedzieć swoją umowę. A potem takie oszczędności… że ho ho 🙂

  • Ja jestem już bardzo długo w Nju i nawet dostałam z tego tytułu jakieś bonusowe GB internetu (których i tak nie daję rady wykorzystać :D), co nie zdarzyło mi się w żadnej innej sieci 😉 Także również polecam! 🙂

    • Mam nadzieję na takie same bonusy 😀 W poprzedniej sieci miałam też duże problemy z internetem… :/ a w nju śmiga bez problemu 🙂

  • Po dwóch latach w Orange, znów planuje przejść do Nju, choć poprzednio nie byłam z nich zadowolona. Razem z opłatami za internet płaciłam rachunki rzędu 100 zl, ze względu na duże zużycie internetu… Tak, tak- jeszcze dwa lata temu nie mieli wystarczających pakietów internetowych. Nie bylo możliwości ich wykupy, wiec co miesiąc do mojego rachunku doliczano 60 zl… Sama też planuje skorzystać z pakietu za 30 zl (Wszystko komórkowe), a wolne środki, które uzyskam dzięki tej różnicy wpłacać na „mieszkankowe” konto 🙂

    • Ciekawe, czy coś zmienią z tymi pakietami, bo faktycznie to 10GB jest tylko do końca września – potem wracają 2… 🙂

      • Nie 2 GB, a 5… ale co ja tam wiem 😉

        • 5GB jest w tym pakiecie za 39 🙂
          w pakiecie WK29 będzie 2GB – no chyba, że coś się jeszcze zmieni 🙂

          • Dobrze wiedziec! Dzięki za informację! Wiec chyba zdecyduje sie na ten droższy pakiet bo bardzo duzo zużywam tego internetu (slucham muzyki z telefonu w pracy)

  • Kończy się tylko promocja „na internet” – zamiast 10 będą 2GB.
    Ja też chcę takie promocyjne 30GB LTE 😀 Może za dwa lata 😛

  • Staszek Jalowski

    Amatorszczyzna!!! Przez około rok czasu miałem u tych cieniasów umowę na 2 nr tel. Po roku zrezygnowałem z jednego nr tel a drugi chciałem zostawić – WYŁĄCZYLI OBYDWA!!! Z tydzień byłem nieosiągalny. Jak „wyprostowali” sprawę to znowu przywrócili dwa numery… Rozwiązałem z nimi umowę a te cwele przysyłają mi rachunki za numer który już za pierwszym razem był rozwiązany!!!

    • Widać nie ma idealnych firm 😉 Ja mam dobre doświadczenia, ale nie likwidowałam numeru – zobaczymy wtedy ;P Ale mam nadzieję, że nie będę miała takich problemów